כמה טוב להיות... זכר אדם


 

 

 

כמה טוב להיות... זכר אדם


אתה לא יודע, איזה מזל זה שנולדת זכר אדם? מפחיד לחשוב, למה היו דומים החיים האישיים שלך, אם לדוגמה, היית נולד זכר ........

 

... זכר תמנון

לאחר קיום יחסי המין, איבר המין שלך היה נתלש מהגוף, ונשאר להיות תקוע בבת הזוג. במשך תקופה, הוא היה חי חיים עצמיים בגוף של הנקבה, והיה מפרה אותה במשך מספר מחזורי רבייה רציפים. אבל אתה, מהתהליך עצמו, היית יכול לקבל רק סיפוק נפשי. 

אבל לא הכל עצוב אצל התמנונים: הפין גדל אצלם שוב. פשוט הוא עושה את זה לאט לאט. תצטרך להמתין כמעט שנה בשביל לגדל איבר חדש, שיהיה בגודל המתאים.


... זכר רוטיפר

אני מקווה, שאתה לא שוכח כל בוקר להודות לשם על כך, שהוא לא ברא את האנשים עם הרגלי רבייה של רוטיפרים. תראה, איך החיים שלך יראו, אם תהייה זכר רוטיפר צעיר ושאפתן:
ובכן, קודם כל, לא יהיו לך ידיים ורגליים. למעשה, וגם ראש לא יהיה לך. את האמת, לא יהיה לך כלום, כי אתה תהיה שק זרע צף... העובדה הזו לא נוראית כל כך: בטח אתה מכיר כמה גברים, אשר מתקרבים בסגנון חייהם ליצור הפשוט הזה. אבל היחסים עם המין השני, יהפכו עבורך להגרלה מסוכנת ביותר.  כאשר תתקרב לנקבת רוטיפר חמודה (אצלה, בניגוד לזכר, יש מערכת מפותחת של איברים שונים, כולל אפילו משהו כמו איברי ראיה), אתה תמיד תסתכן בזה, שתצוף אל השקע הלא נכון. הרבה פעמים, זכרי רוטיפר מגיעים לא למערכת הרבייה אלא למערכת העיכול – שם במקום להתרבות הם נאכלים.


... זכר עכבר בית

אפילו אם אתה קנאי מאוד, אין זה סביר שהיית רוצה לאמץ שיטה, שבאמצעותה כמה מינים של מכרסמים (כגון: עכבר הבית) שומרים על אמונים של בנות זוגן. לאחר קיום יחסי המין, הם משחררים מאיבר המין שלהם, חוץ מזרע - חומר נוסף, אשר מתקשה במהירות וחוסם את הפתח כל כך חזק, שבקושי אפשר להיפטר מה-"פקק" עם האזמל.

הבעיה היחידה היא שהפקק משמיד את עצמו במשך תקופת זמן ארוכה, ובן הזוג החוקי גם צריך להמתין לפתיחת המעבר.


... זכר קרפדת חדק

אצל צפרדעים רבים, לא רק אצל קרפדות חדק – יחסי המין, נטולי כל רומנטיקה. אבל דווקא אצל הסוג הזה, דרך ההתרבות היא ממש מוזרה. תאר לעצמך: אתה זכר קרפדת חדק, אשר פגש קרפדה צעירה וחמודה... הנקבות של הקרפדות, במקום להיכנע לאהובה, מתנהגות בצורה צינית במידה קיצונית. לאחר האזנה במשך זמן לקרקור המפתה של הזכר, הן מושכות בכתפיהן, כאילו רוצות לומר "טוב, יאללה, אני לא קמצנית" ומשריצות על הקרקע תריסר ביצים. אחרי הפעולה הזו, הן מקפצות להן לעסוק בעניינים אישיים, שבטח יותר חשובים מכל השטויות האלו.

הזכר במשך זמן מה, מביט בעצב במתנת הפרידה של אהובתו, ואז - "מה לעשות, אנחנו צריכים לעשות הכל בעצמינו" - שופך את זרעו על הביצים. ועקב זה שכל טיפש יודע שהביצים יתייבשו אם לא ישים אותם במקום חם ולח – הזכר פותח את פיו, ומכניס את הביצים מאחורי הלחיים. בפה מלא, הוא קופץ בסביבה עצוב מזה, שאפילו לאכול הואלא מסוגל.

לאחר שבוע, מהביצים מתפתחים ראשנים. אבל במקום לעשות את מה שכל הראשונים עושים (להתפרץ לכיוונים שונים) הם נשארים תלויים בפה של אביהם, דבוקים עם הזנבות לרירית של הפה, ושואבים דרך הזנב מאביהם את כל ה"מיצים" הנישארו בגוף הרעב שלו. בדרך כלל עד שהזרע מגיע לבגרות, מהקרפד נשאר "שלד" שבקושי חי, אשר אפילו לא יכול להזיז את גפיו.


... זכר צבוע

אם היינו צבועים (השם הרשמי - crocuta crocuta), הדבר החכם ביותר שהיינו יכולים לעשות -  זה בשום מקרה לא להיוולד בתור זכר. הגורל של זכרי הצבוע הוא כזה טראגי, שאי אפשר לכתוב עליו בלי בכי מתפרץ. קודם כל, סביר שיאכלו אותך ישר לאחר הלידה: הנקבה ממליטה בדרך כלל שניים או שלושה גורים, שברגע שרואים קצת אור - מיד מנסים לזלול את אחיהם. בדרך כלל רק אחד שורד, ואם הייתה בהמלטה לפחות נקבה אחת - אז היא זו שתנצח את כולם. עם זאת, אם היית בר מזל מספיק כדי להיות בן יחיד לאמו, ואיכשהו היית מצליח לשרוד עד לבגרות – זה לא היה מועיל לך. את הזכרים בגיל ההתבגרות מגרשים מהלהקה.

מכאן ואילך, הזכות היחידה שיש להם - זה לנדוד בשקט הרחק מן המאורה של הלהקה, בתקווה לא להיתקל בנקבות.
באשר לסקס - הכל עצוב מאוד כאן. אל תטעו – הנקבות של הצבועים אוהבות לקיים יחסי מין. אבל רק אחת עם השניה, שכן כל אחת מהן מצוידת בפין מדומה משלה. ורק פעם בשנה, כמה נקבות של ההיררכיה הגבוהה ביותר מאפשרות לכמה מהזכרים המפוחדים להתקרב אליהן. ישנם שלוש סימנים המעידים על מיקום גבוה בהיררכיה של החברה שלהם:
א) גודל ענק (הנקבות בכלל גדולות יותר מהזכרים)
ב) אגרסיביות רבה.
ג) ריח חזק מאוד של פגר ( כמה שיותר מסריחה – כך יותר מקובלת).

לכן זכר, אשר הנקבה הבכירה הורתה לו להתקרב ולמלא את חובות הרבייה – מתקרב אליה על רגליים רועדות מפחד. הנקבה נשכבת על האדמה, כדי שזכר יוכל לעלות עליה, ולאחר שהוא בגבורה מבצע כמה תנועות, ופולט את זרעו – הוא נופל מבת זוגתו, ומנסה להימלט בכל כוחו. אבל הנקבה בדרך כלל רצה הרבה יותר מהר, תופסת את המאהב שלה, מכניסה לו מכות, נוגסת בו ומגרשת אותו משם. נכון, נהדר שאתם לא צבועים?


... זכר איגואנה ימית

הנקבות של הלטאה הזו – עצבניות ממש. אם אצל הרוב המכריע של בעלי החיים, במהלך ההזדווגות, הנקבה עומדת במקום, או יכולה בקלות לשלוט בזכר - מסיבה כלשהי לסוג זה של הלטאה קיום יחסי מין הופך לרודיאו של ממש. הפרטנרית קופצת באלימות, עושה סלטות ומנפנפת בזנבה כך, שאפילו הזכר שהכי מאוהב בה עף מגבה. הביולוגים מאמינים שזו היא דרך מצוינת של סלקציה טבעית, שבעזרתה רק הזכרים הקשוחים והזריזים ביותר יוכלו להתרבות. רוצה לדעת מה המציאו זכרי הגלפגוס? רק אל תנסה ליישם את זה בבית... ובכן, כאשר הם רואים נקבה יפה, הם מיד מתחילים לשפשף את איבר מינם (מטפסים על אבן וכדומה). כאשר הם מרגישים ששפיכה מתקרבת, הם ממהרים אל הנקבה, ומנסים תוך כמה שניות להגיע לאן שצריך.  ובכן, סוג זה של הלטאות לא נכחד עדיין.


... זכר עכבר כיס

במשך כל חייו - 300 ימים זהים ומשעממים, אחד מ- 39 זני עכברי הכיס חי חיים מוסריים. כי אין לו ברירה. הטבע גרם לכך, שיכולות המיניות של המסכן שואפות לאפס: אין אפילו בלוטה אחת בגופו, שמפרישה משהו שאפילו דומה להורמוני מין.  גם הפין שלו הוא מיקרוסקופי ולא מפותח. ורק כאשר בעל החיים מגיע לגיל עשרה חודשים, לפתע מתחיל להתפרץ בו גל של טסטוסטרון. לא מפתיע, שהעכבר מאבד את הראש מרוב שמחה, ומתרבה במשך 2 – 3 שבועות רצוף, עם כל נקבה בה הוא נתקל. במשך יממה אחת, הוא מסוגל לקיים קרוב ל- 200 יחסי מין מלאים עם מאות נקבות. כאשר הוא מוצא סוף סוף את המשמעות של הקיום שלו, הזכר שוכח מהכל - למשל, מזה, שלפעמים צריך לאכול משהו - ובסופו של דבר הוא מת מתשישות.


... זכר דג שד הים

אולי כמה נשים שמעריצות מונוגמיה יאהבו את זה. אבל הגברים שרוצים להיות עצמאיים – בטוח לא ירצו יחסים כאלה... ובכן, לא הייתי רוצה להיות זכר שד הים. כאשר הזכר מתאהב, הוא שוחה אל הנקבה, מפלרטט איתה מתכרבל אל הבטן הרכה והגדולה שלה. הוא נצמד אליה בהתלהבות, ונתלה עליה, בהיותו נהנה מהאחווה עם אהובתו. ואז לאט לאט, הבטן הגדולה מתחילה לספוג אותו. לאחר כמה שבועות של אושר משפחתי, הזכר מאבד את העצמאות שלו לנצח: התאים של הגוף שלו מתמזגים עם התאים של הנקבה, והם חולקים עתה את מערכת הדם. וכעבור כמה חודשים, הוא כולו נספג למעמקי הגוף שלה, ושם הוא נותר חסר אונים, בלי יכולת לנשום, לאכול ולזוז בעצמו. את כל זה עושה עבורו בת זוגתו, והדבר היחיד שנשאר לו - זה לייצר תאי מין, שמשמשים את הנקבה מעת לעת להפריה עצמית.


... זכר עכביש אוסטרלי אדום גב

כאן אתה צריך להתכונן לשלישייה - שילוב אחר לא קיים אצל החרקים האלה. לכן, כאשר היית מחליט להזדווג, היית צריך למצוא חבר שיסכים לבלות אתך. לא הייתם צריכים לחפש אובייקט מיני במשך זמן רב – הנקבות של העכביש הזה גדולות פי חמישים מהזכרים. כאשר היית מוצא את הגברת, היית צריך לפעול במהרה: להלום את חברך, לקשור את גפיו עם קורי עכביש, לשים על גבך ולמהר אל אהובתך כדי לזרוק במהרה את גופת החבר אל פיה הפתוח. ובעוד הגברת תהנה מהארוחה שנפלה עליה בפתאומיות כזו, תצטרך תוך כמה שניות לעקוף אותה, להגיע אל החלק האחורי, לעשות את העבודה המלוכלכת שלך ולברוח להציל את עורך. אתה רואה - שום דבר מסובך. הדבר העיקרי זה שהחבר לא יעשה את זה ראשון...

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> כמה טוב להיות... זכר אדם